Årslista för 2007

I brist på tid så får jag göra en blandad årslista med just det jag kommer på för tillfället. Ni som läser bloggen får gärna bidra med era egna listor eller synpunkter förstås!

Årets bästa tv:
Boston Tea Party, The Sopranos, Lost

Årets sämsta tv:
Idol Eftersnack, komikerpanelen hos Babben,

Årets serier jag tröttnade på:
Prison Break och Heroes

Årets bästa tv-personligheter i Sverige:
Filip och Fredrik

Årets bästa tv-personlighet utomlands:
Jeremy Piven i Entourage

Årets cliffhanger:
Slutet i Lost

Årets mest omtalade o för mig besvikna slut:
The Sopranos

Årets oväntade tv-genombrott:
Den där spytjejen i ordleksprogrammet

Årets tv-ångest
Ica-chefernas möte med Janne Josefsson

Årets bästa låt / Årets partylåt:
Chasing Cars / The way you are

Årets mest efterlängtade musik-DVD:
Ulf Lundells - Club Zebra Dvd

Årets konsert:
Per Gessle, Högbo (den enda jag såg men den var helt ok)

Årets musikalbum:
Kent "Tillbaka till samtiden"

Årets linslus:
Ensam mamma söker Susanne" eller troslösa Britney

Årets bästa inköp:
Digitalbox med hårddisk (Topfield 5710)

Årets partyspel:
Singstar PS2/PS3

Årets hotell:
Siam @ Siam Design & Spa, Bangkok

Årets bästa fest:
Nisses 40-års skiva innehöll allt man kan önska! Sol, sport aktiviteter, trevliga människor, singstar o musiktävlingar, sprit mm. :)

Årets paradis:
Bamboo Island, Thailand

Det blev inte nån rolig lista men i brist av tid så orkar jag inte lägga ner någon mer tid på denna. Vi får se om jag gör en sportlista lite senare.

0 Kommentarer - Skriv gärna!: