Slutbloggat

Ja alla fall på denna blogg för jag har bestämt mig för att prova en annan bloggtjänst. Tänkte först blogga anonymt där men samtidigt började jag ju blogga mycket för att jag tänkte att det skulle vara ett roligt "forum" för oss kompisar att ha lite kontakt så här är adressen http://jack71.blogg.se

Om nu några av mina vänner och andra folk som hittat min blogg vill fortsätta läsa vad jag skriver så är det ju bara att högerklicka på länken ovan och välja Lägg till som Favorit.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

It's hard to come by knowledgeable people for this subject, but you seem like you know what you're
talking about! Thanks
Look at my blog vidacup products

Anonym sa...

Nice post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
Very useful info specifically the last part
:) I care for such information much. I was looking for this certain information for
a very long time. Thank you and best of luck.


Also visit my site ... sexmovievault.com