Sista pappadagen

Denna Söndag är min sista lediga pappadag och det känns lite trist att börja jobba imorgon måste jag säga. Dessutom undrar man ju lite hur det kommer gå att jobba eftersom jag numera är konstant toktrött. Det går nog bra ändå tror jag men värst blir ju att man kommer längta hem till lille Max så mycket.

Det är tur att jag har så nära till jobbet så att jag kan unna mig lyxen att åka hem på luncher och så. Dessutom kan det ju vara skönt för Tina med lite avlastning under den timmen.

I helgen har vi haft besök av Nisse och Susanne och igår var Persson, Vicky och Emma hit. Emma är ju dessutom fyrmänning med Max så lite släktträff blev det också. Tack för alla fina presenter och jätteroligt att Vicky och Emma blev så förtjust i honom och mer än gärna verkar vilja ställa upp som barnvakt vid behov. (Vet att du också blev förtjust Fredde men du förstår nog hur jag menar) ;)

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Persson som barnvakt.. naeää va.. ;-)

Anonym sa...

Sicken söt bild på er två! Hoppas de har gått bra o börja jobba iallafall!