Första hotellet bokat

Ännu en morgon där man fryser halvt ihjäl innan man tagit sig till jobbet brrr. Nu har vintern kommit på riktigt och även om jag säkert kommer klaga lite över värmen i Thailand så längtar jag dit väldigt mycket just nu. Eftersom fler än nånsin reser till Thailand nu så verkar det nästan som om vi ska förboka alla boenden i förväg hemifrån för att slippa strula o leta när vi är där så kort tid.

Vi har alla fall förbokat första boendet som blir Kata Sea Breeze vid Kata Beach. Vi var lite mer sugen på ett annat hotell men det var redan fullt och det här hotellet har nyss "Nana och Maria bott på nu när de är i Thailand. Dessutom har Tinas kompis Sandra bott där så vi vet att det är bra. Vi tog ett deluxe-rum där 4 nätter och vår balkong har en egen stege direkt ner i Poolen utanför. Det gäller att inte gå i sömnen nu då :)

Nu är det bara att fortsätta läsa omdömen och leta efter boende på Phi Phi, Ao Nang och i Bangkok då. Ska bli helt underbart att åka snart och komma hem o känna att vintern är slut!

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ska bli underbart härligt att få "rymma" från kalla Sverige ett tag och komma till paradiset.... *längtar*

Anonym sa...

grön av avundsjuka blir jag..ser snart ut som Hulken :D

En hel del med folk man känner drar söderut till detta härliga land. Ska vi kanske starta upp en koloni där borta och bara njuta resten av livet?
Khing hon bara klagar till mig att det är för varmt där borta..She's nuts..

Anonym sa...

säger soldyrkaren roffe

Anonym sa...

Hmm om Khing klagar på värmen så kan man ju tänka sig vad jag kommer klaga när jag blir jagad av geckos i 40-graders hetta :) Angenäma problem i o f sig

Anonym sa...

Hörru olsson ... nu behöver du inte sola mer solarium, för på träningen sist såg jag att du solat en del :) du är ju brunare nu än vad jag skulle vara efter 1 månads solande i thailand ;)