Grey´s Anatomy

Nu när Tina och jag plöjt igenom alla säsonger av Vänner behövs det lite nya lång-tv-serier att följa :) Vi har börjat kika på de två första avsnitten på säsong 1 av Grey´s Anatomy som enligt många är en väldigt bra serie. Den verkar helt ok även om det inte är någon Prison Break-spänning eller Seinfeld-roligt utan mer en dramaserie där man följer några läkare på ett sjukhus. Någon av mina få bloggläsare som följer serien? :)

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Du har ju helt missuppfattat det här ;) Grey's är myyycket mer spännande än PB

Anonym sa...

Har ej följt Grey's men vill gärna..ser intressant ut...vet dock ej om jag har tid :)

Kolla gärna in Studio 60 on The Sunset Strip...den är bra.

Jack71 sa...

Lina/
Nja det tror jag inte men kanske mer välgjort möjligen :) Har sett hela säsong 1 nu och kommer nog fortsätta även om jag prioriterar 24 S06

Roffe/
Nä det här med tiden är ju ditt stora problem ;) Japp jag ska kolla in den serien!

Anonym sa...

Detta är en av de bästa serierna som finns! Jag ääääälskar den!! Tur att den har säsongsuppehåll när vi är i Thailand...

Anonym sa...

Ja nu när vi sett nästan hela säsong 2 måste jag säga att den växer hela tiden! Grym serie helt enkelt :)