Ekwall på löpet

Man kan snart inte se en löpsedel nu utan att det handlar om nåt en viss Patrik Ekwall har gjort. Det är väl priset han får betala för att han ställer upp i Let´s Dance verkar det som. Intressant att se hur nöjesjournalisterna lusläser hans blogg för att kunna skapa en chock eller bryta ihop-artikel.

Som jag skrivit nån gång tidigare så tycker jag att han skriver mycket bra saker i sin blogg om sport men även annat. Läser man på vissa forum mm så är denne Ekwall en väldigt illa omtyckt man med sin lite kaxiga stil men de flesta verkar störa sig på att han pratar skånska och bryr sig om sitt utseende som +40 kille. Finns gott om trångsynta människor i detta land....

Länk till bloggen finns till höger bland mina länkar...

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kvällstidningar är ju som dom är, men helgonförklara inte människan. Har hört från "säkra källor" att detta inte är världens mest sympatisk människa, inte poppis bland receptionisterna på ett visst hotell om man säger så... ;) Annars är det en spännande blogg du har, hjälper mig att hålla koll lite på vad som händer där hemma iaf :)

Jack71 sa...

Nä han är nog absolut inget helgon kan säkert vara odräglig ibland. Har hört en del jag oxå. Fast jag tycker det blir löjligt när folk skickar hatbrev för att han talar skånska eller använder hårgele. Inom sporten gör han ofta bra jobb hur som helst.

Skriv gärna mer hotellskvaller nån gång för sånt gillar jag o Persson att höra :)

Kul att du läser bloggen! :)

Anonym sa...

snart är nog den här bloggen på löpet!!!

Jack71 sa...

Det hoppas jag inte :) men däremot så ska jag snart lägga ut en msn-guide Fredde så du och Jonny kommer inte undan då! Ringer dig senare idag jag

Anonym sa...

Hehe, det ska jag göra... ;) Har nog inte så mycket att komma med just nu... hmm... förutom kanske att den där token Thorsten Flinck ringde för ett tag sen och skällde ut mig för att han inte fick prata m Annika Jankell! (han var helt säker på att hon o barnen bodde hos oss) *skratt*