Önskemål för 2007

Några saker jag vill med 2007 är:

  • Jag ska försöka leva nyttigare. Mindre skräpmat och framför allt mindre godis för att minska mitt starka sockerberoende. Om detta tillsammans med mer allsidig träning kan få mig att må bättre och minska den sakta smygande gubbmagsdjäveln så vore det ju kanon! :)

  • Hjälpa min mamma att flytta ifrån det stora huset och få henne att inse att hon kan göra massor av roliga saker om hon säljer affären o går i pension. Att rensa huset kommer nog ta flera månader känns det som men det är verkligen dags nu tycker jag. Ska även lära morsan data har jag lovat nu vilket kommer bli min tuffaste yrkesuppgift någonsin :)

  • Bättra mig på att ha kontakt med vissa av mina kompisar som jag saknar att prata eller umgås oftare med. Sen hoppas jag vissa av mina vänner gör samma sak tillbaks.

  • Sportönskningar är att Liverpool kommer topp fyra i Premier League och att den där shejken från Förenade Arabemiraten blir delägare. En annan är att Niklas Bäckström mot alla odds bestämmer sig för att stanna ytterliggare en säsong i Brynäs.

  • Jag önskar att det blir normalt thailandsväder i Mars och att det blir en lika härlig sommar i Sverige som 2006!

  • Till sist hoppas det fortsätter vara så här bra mellan mig och Tina och att vi hittar ett större boende om vi skulle vilja det. Svårt med radhus och sånt även i Sandviken nu för tiden tydligen.

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag lovar att jag ska försöka att skrika STOPP varje gång du får dina sötsug... lättare sagt än gjort kanske.. *ler*

Det är du o jag mot världen nu... Love You!!!!

Anonym sa...

TURTUR...........

Anonym sa...

...get a room :)