Hotellsajter

Nu när vi planerar en Thailandsresa blir det mycket surfande på hotellsajter. Det finns ju tusentals men jag tänkte lista några av dem jag använder. Många av sidorna kan man använda för att söka hotell över hela världen. Det kan skilja mycket i pris så det kan vara värt att "Googla" när man bestämt sig för ett hotell eller surfa runt på dessa sajter!

Orkar inte koda om länkarna så de öppnas i nytt fönster så vill ni ha kvar den här sidan med hotellen i webbläsaren väljer ni att högerklicka på länken och klickar på öppna i nytt fönster.

Kommentera gärna om ni saknar någon väldigt bra hotellsajt!


Tripadvisor
Väldigt bra sajt tycker jag. Många omdömen om hotellen från hotellgäster och man kan även se hotellgästernas egna foton på hotellen vilket oftast säger mer än de "uppfixade" fotona man ser på hotellens hemsidor eller resekataloger. Rekommenderas!

Hotels.com
Här har jag tidigare hittat många bra erbjudanden både i Sverige och utomlands.

Latestays.com
Bra sajt om man vill hitta bra erbjudanden inom 14 dagar framåt. Gäller bara i Asien och är ju väldigt bra att känna till om man reser runt i Asien och vill hitta sista minuten erbjudanen på nästa ställe man ska till.

Sawadee.com
Den här sajten rekommenderas av många när det gäller resor inom Thailand och jag har själv använt den.

Hoteltravel.com
Ser ut som en bra sida med betyg på hotellen och har lägsta pris-garanti!

Directrooms.com
Planetholiday.com
Booking.com
Hotelreservation.se
Lastminute.com
Expedia

Speciellt för Thailand
Hotels2thailand.com
Phukethotels.com
Asiarooms.com

0 Kommentarer - Skriv gärna!: