Fredag igen

Dagarna går fort nu och så är det Fredag igen! *skönt* Det blir nog ännu en lugn helg gissar jag och ikväll har jag match med SIBK mot Valbo på J-vallen men är tveksam till spel. Har en otursvecka när det gäller småskavanker och igår på Innebandyn blev jag fälld så jag nästan gick ner spagat och rasade in i en ribbstol med knät. Har ont som satan i knät idag och har svårt att böja det så jag får se hur det känns framåt kvällen om det blir nån match. Inte hela världen att missa en div 4-match men samtidigt är det ju sååå roligt med innebandy! :)

Har blivit väckt på lite annorlunda sätt den här veckan av min käre sambo :) En morgon vaknade jag kl 6 av att Tina knackade på väggen och då visade det sig att hon drömde att hon var på jobbet och skulle gå in till en av gamlingarna o knackade på dörren. Inatt vaknade jag mitt i natten av att hon helt plötsligt drog av mig täcket? Hon frös minsann :) O till sist imorse halv sju väcktes jag av att hon gjorde en hastig plötsligt rörelse och knäade mig på mitt jätteonda knä *tackar* :) Imorgon hoppas jag på en lite roligare väckning när vi firar halvårsdag ;)

Trevlig helg till er som läser detta!

6 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Tur du inte gick till storvik då GAMLING :) du som kände dig så otroligt pigg å fräsh ;) Men som vanligt så gick det inte mer än en vecka så var du skadad,det kan bara kopplas ihop med åldern!!??
Eller är det dom gymnastiska övningarna som tar dö på dig :)

Anonym sa...

Ja imorgon ska du bli väckt på lite annat vis. Då är det nämligen min tur att väckarklockan ringer. Det roliga spar vi tills kvällen... :D

Jack71 sa...

Wanke/
Kände mig ju pigg o fräsch enda tills folk började tackla, slå på fingrarna eller stoppa klubban under foten när man springer i 190 :) Fast visst blir man skadad lättare nu när man fyllt 30 o lite till :)

Tina/
Ser fram emot det :)

Anonym sa...

Hahaha , duuu. jag är 3-4 år äldre än dig å är aldrig skadad,å då är du ett par viktklasser under mig med ;) Nä sluta med tacos å börja med lite mat så ska du se att du håller :),kan ju pröva få i dig nån morot/gurka/tomat oxå ibland:)
Men det är klart det går ju lite fortare när du kommer :) På banan alltså ;)

Anonym sa...

HAHAHAHA, vilken snäll sambo du har som väcker dig om morgnarna ;-)

GRATTIS i förskott på halvårsdagen också!!

Anonym sa...

Wanke/
Hmm ja hade jag ätit lite morötter hade jag nog inte blivit fälld av Sahlin rätt in i väggen :) Med din viktminskning som singel så går det nog snart fortare för dig än mig på planen ;) Har du lagt ned msn förresten?

Linda/
Imorse såg jag till att vakna först för att slippa obehagliga överraskningar :) Tack tack...