Läkerol Arena

Det blev en spännande Fredagskväll inne på Läkerol Arena då Brynäs slog HV71 med 3-2. Ingen vidare hockeymatch förutom spänningen måste jag säga och Brynäs 3 mål var ju snygga också förstås!

Kul att åka in med grabbarna och även umgås lite med Jonny o Högen i baren i pauserna. Perfekt att åka med bussen från Sandviken måste jag säga även om vi höll på missa den. Tur att Persson gjorde en hjälteinsats och sprang så vi kom med :)

När det gäller Läkerol Arena måste jag säga att jag ändå är lite besviken just på själva pubdelen som jag inte tycker är så märkvärdig alls. För lite folk som arbetar i baren vilket innebär köer i pausen när alla har bråttom. Sen är det ingen musik och oftast ingenting på tv-skärmarna vilket är lite märkligt. Jaja inga jättegrejer alls men hoppas det blir lite bättre till nästa säsong. Sen vill jag också klaga på att jag fick huvudvärk av deras öl dagen efter men det kanske inte är så lätt att undvika :)

Förutom ännu en "indian" så var Andreas Dackell grym i matchen åter igen och stor matchhjälte i Brynäs liksom D Sperrle som fick stå i målet när Kristan skadats. Hv är klar favorit i favör av hemmaplan på Söndag men man hoppas hoppas ju på en skräll. Ska det bli en överraskning måste dock Brynäs Powerplay fungera mycket bättre och fler spelare än Dackell lär utmärka sig.

0 Kommentarer - Skriv gärna!: