Snöig Söndag

Oj vad det snöar ute! *hurra* :) Nä kanske inget man jublar över men nog känns det lite skönare att åka till värmen i Thailand om två dagar när det är vitt ute.

Igår (lör) växlade jag och Tina lite pengar på Forex och sen strosade vi lite i affärer. Köpte faktiskt en vårjacka och t-shirt på H&M men sen fick det vara slutshoppat för resten av klädshoppingen ska jag spara till Bangkok. Sen blev det en god Veronapizza och lugn tv-kväll för oss. Har klivit upp kl 4 och 5 de här två helgmorgnarna för att jag inte kunnat sova men jag kanske redan har ställt in mig på Thailandstid vad vet jag. De ligger ju 6 timmar före oss de.

Idag (sön) har vi packat lite och grejat inför resan. Nu ska vi till Storvik och fika lite med morsan och sen ser jag fram emot att titta på HV-Brynäs vid 17-tiden.

Återkommer med inlägg om adress till vår resedagbok innan vi åker!

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Var inte orolig olsson med din flyt så blir det nog värmerekord här hemma innan du ens landat ;)
Den här snön är ju borta innan kvällen :)
ha en så trevlig resa nu å akta dig för blåsfiskarna , kliver du på en sån är du borta till JUL :)
ha de braaaa..........

Jack71 sa...

Jag är mer orolig för Hajarna än blåsfiskarna nu när jag inte rört mig på en månad. Risken finns att de tar mig för en smarrig knubbsäl ju :(