Sista helgen

Ja nu är det sista helgen innan Thai-resan!!! :) Sen är det ju lite påskledighet också så efter måndag kommer jag inte behöva jobba på 21 dagar!!! *underbart*

Våra krämpor
Ända orosmolnet just nu är min kära flickväns rygg som inte är bra. Tina blev sjukskriven även denna vecka och har nästan varit sämre än tidigare men imorse verkade det ok så vi hoppas att behandlingen börjar verka nu.

Min muskelbristning har känts mycket bättre så igår ville jag prova jogga lite men tyvärr fick jag ont och det kändes även efteråt vilket ju var trist. Så därmed får jag lägga ned alla planer på att spela helgens finalmatch i division 4-innebandyn mot Storviks SK *trist* Längtar som f*n efter att spela innebandy och träna igen men skadan kanske har läkt helt i Thailand så man kan hoppa in i nån beachvolleymatch eller nåt. Annars finns det kanske andra aktiviteter man kan syssla med på en sån här resa :)

Till Läkerol Arena
Ikväll möter Brynäs-HV 71 i den 6:e kvartsfinalen och jag, Persson, Roffe, Anders och Perra ska in och se matchen live. Ska bli djäkligt roligt och eftersom det är fredagskväll och fullsatt borde det kunna bli lite stämning också hoppas jag. Just nu har jag inga höga förhoppningar om att Brynäs ska vinna två raka mot HV men de har absolut bra chans ikväll och blir det så vet man aldrig vad som händer i en sjunde match!

Helgplanering
Förutom ikväll så lär det väl bli en lugn hemmahelg med lite tvättning och packning gissar jag. Helt underbart vårväder ute just nu måste jag säga men tydligen ska det bli snö och lite kallare på Söndag-Måndag. Inget jag lider av direkt he he :)

Nu ska jag ut och käka lunch med "Nana" snart här. Ska bli roligt att höra lite om hur han och Maria hade det i Thailand eftersom vi nästan har samma resrutt som de hade. Dessutom ska vi ju bo på samma hotell våra första nätter som de bodde på i Kata Beach.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja snart sticker ni iväg! Glöm inte packa ner mig :D

Anonym sa...

Du som efterlyste hotellskvaller ;) kollade just ankomstlistan för imorrn, och Bingo Rimér kommer visst! Men jag jobbar inte imorrn så några mer detaljer kan d tyvärr inte bli... Nu vill jag ha Sandviken-skvaller i utbyte! *skratt*

Anonym sa...

Jaaaaaaa! F-n va skönt med Brynäs seger! Lyssnade på nätet hela matchen. Ojojojojoj!

Anonym sa...

Skönt med brynäs vinst , VILKA MÅL dom gjorde , fan om dom kunde spela lika bra borta en gång :)

Anonym sa...

linda/
Tina har varit så duktig med lite packning så du får nog kanske plats :)

lina/
Dina jobbarkompisar får väl skvallra till dig o sen du vidare men ont om skvaller från s-viken tyvärr

bodare-wanke/
japp grymt skönt, återkommer med inlägg om matchen