Stolpe ut

Tippar väldigt sällan nu för tiden men i början av veckan satte jag in lite pengar på Unibet och tyckte att det var jätteroligt när jag prickade in några dubblar. Mer fickpengar till Thailand tänkte jag. Fast i helgen vände lyckan och jag måste säga att jag haft grym otur på vissa av mina spel.

Dubbel - Luleå-Brynäs 1 (-1), Frölunda-Timrå 1 (-1)
Såg stenklar ut men helt otroligt nog lyckades Frölunda sumpa mängder av målchanser vid 2-0-ställning och Brynäs tog ikapp från 0-4 till 3-4.

Trippel - Färjestad 1, Mora 1, Linköping-Djurgården Under 5.5
Såg också klar ut eftersom det återstod en minut och ställningen var 2-2 i Linköping men de lyckades helt plötsligt göra två mål sista minuten Linköping.

Dubbel - Liverpool-Manchester United X, Sevilla-Barca Över 2.5
I 92:a minuten avgör Man United vilket sved mer i verkliga livet än pengamässigt men jag hade hellre gått bort åt andra hållet om man säger så.

Fyrling - Melodifestivalen, hade fått in de tre första till semi igår men sen slog Ugglan Nanne så vi gick bort på en igen då.

Finns fler exempel på oturs/oskicklighetshelgen när det gäller tippande men bara att konstattera att man inte är nån mästertippare! Som pricken över i:et hade jag en hundring på Frode Estil på morgonens femmil och naturligtvis kom han tvåa, slagen med en halv sekund efter flera timmars åkande. *tackar*

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

ja du olsson..Det kan också kallas "Koppsnurr" som du för några år sedan råkade ut för :)

Anonym sa...

Du är ju född med matjord i fickorna(nästan jensklass läste jag ), fan lika otur med spel som i småskador, men du kan gotta dig rejält åt att du har en jävla tur i kärlek :) å det har inte vi som har tur i spel ;)!

Anonym sa...

Roffe/
ha ha....hade helt glömt bort det där med koppsnurr :)

Wankovic/
Ja det är tur man har flyt i nånting men kunde jag bara få en promille av ditt o jens spelflyt så vore man ju rik :)

Anonym sa...

Va synd att du har otur i tippandet! Vem vet? Det kanske vänder!!

Anonym sa...

lite kuriosa....skottstatistiken mellan Rangers och Islanders i natt var 57-30! (2-1 str) ...inte direkt som att se en brynäs match