Grattis Bodare!

Idag vill jag gratulera min kompis Johan Bodare som fyller år!!! Ser fram emot träff i Maj då vi ska spela tennis och dricka någon Pripps Blå ihop! Hoppas du haft en trevlig födelsedag med familjen!

8 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Du passar väldigt bra i långt hår Matte.....och i min döskalle-tshirt..

Grattis Bodare förresten.

Anonym sa...

Grattis Ässbjörn! Inte en dag över 25 var det va???

Anonym sa...

Haha, underbart kollage, tack tack!
Såg att Bullen kom med på ett hörn oxå, men att Dynamit-Harry är med fattar jag inte?? ..och när träffade vi Barbara? Minnesluckorna blir fler och fler med åren..

;-)

Anonym sa...

Perra/
Tack Perra men Tina ser mig nog hellre i kort tror jag :)

Bodare/
Japp klart bullen är med och jag tänkte även lägga in ett foto på en bock o då menade jag inte dig utan en viss annan linköpings-bo :) Dynamit-Harry är inte med, titta nogrannare och återkom om du inte listat ut det :)

Anonym sa...

Kan det vara GOLDFINGER (4) ;)

Anonym sa...

Hahaha Pumba det tror jag icke!! Eller?

Om det inte är Dynamit-Harry gissar jag på Rolle på Lillsved eller Thomas "Vicken kväll för oss fotbollsälskare" Nordahl.

Jack71 sa...

Gert Fröbe heter mannen

http://www.youtube.com/watch?v=ll8KFep6U2s

Jack71 sa...

o du missade väl inte bagarn...