Hemma igen

Då har man hunnit varit hemma i 6 dagar och visst längtar man redan tillbaka till Thailand men det finns ju fördelar med att vara hemma också förstås. Vi hade en helt underbar resa och det enda som var lite trist var att vi fick magsjuka på härliga Phi Phi. Kommer nog återkomma och skriva lite om resan och om de olika platserna i Thailand.

De första dagarna när vi kom hem blev det mycket slöa och frossa godis framför tv:n för oss (sällan) Nu hade vi ju lite avsnitt att kolla ikapp på Greys Anatomi, Prison Break, Lost och 24 :) För övrigt köpte jag alla fem säsongerna av Six Feet Under på DVD i Bangkok så då har vi ännu en serie att kika på till hösten kanske.

I Lördags fick jag äntligen spela lite innebandy igen efter 7 veckors skadeuppehåll. Fruktansvärt jobbigt eftersom min form inte är den bästa men roligt roligt.

Sen var det dags för party hos Roffe. Anders, Perra, Nisse och Ubbe var där och vi spelade tv-spelet Buzz hela kvällen. Grymt roligt partyspel måste jag säga och vi tävlade inom sport och musik. Trots ständiga strider i toppen av varje spel lyckades jag bara komma tvåa varje gång. Man är ingen vinnare helt enkelt :)

Kvällen/Natten avslutades på Living Room. Jag ville egentligen hellre åka till Gävle och Heartbreak men vi orkade inte åka in tidigt och köa när vi hade en trevlig förfest. Hur som helst så var det helt ok här på Living Room också eftersom det inte bara var massa 18-åringar utan en hel del bekanta.

Nu har man börjat jobba igen idag och allt är som vanligt igen efter 3 veckors skön semester. Som tur är så är det ju vår nu och snart sommar och ny semester på gång :) Nu ska jag fortsätta kika på hockeyfinalen med Tina och hennes syster här. Återkommer med mina synpunkter på den Allsvenska starten och lite annat inom sportvärlden!

0 Kommentarer - Skriv gärna!: