Lilltjejen är här!

Igår morse fick Jonny och Lena en liten dotter! Stort grattis från mig och Tina!! Superroligt verkligen!!! Det kunde jag aldrig ana den där kvällen för 18 år sedan när jag släpade ut Jonny på krogen Victoria i Gävle. Där träffade vi Lena och hennes kusin Mia som jag kände igen från Hedängskolan, Storvik "and the rest is history" som de säger :)

Bild på underverket >>

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja ett stort Grattis till Jonny och Lena..hoppas allt gick bra.

Blir det ketchupeffekten nu eller? :)

Anonym sa...

Japp jag och Tina har redan tippat på Unibet att du och Khing blir nästa par att besöka bb!! ;)

Anonym sa...

Hej,
Nu är vi hemma alla tre. Trötta men väldigt stolta och lyckliga! Kan varmt rekommenderas Roffe =)Allt gick bra, tack!
/Jonny, Lena & Ebba