Veckan som gick

Lite notiser från veckan som varit....

- Lite skvaller till Lillsvedsgrabbarna! Lill-Äpplet är inte mogen ännu men det bör inte stå på ;)

- Tränade innebandy fyra dagar i rad nu i veckan och märkte att konditionen inte tyckte om en Thai-resa med mycket öl och magsjuka

- Tina och jag tog en Ikea sväng i Söndags och köpte rullgardin så nu kanske vi kan sova lite längre än till kl 5 på morgonen ifall vi får lite mörkare

- Ni storstadsbor tror kanske att det är lätt att hitta radhus o liknande här uppe i norr men så är inte fallet kan jag upplysa er om även om vi inte börjat tokleta ännu :)

- Slut på säsong 3 av Prison Break och serien blir bara sämre och sämre tyvärr

- Beach 2007 fortsätter - I helgen fick jag i mig följande varierande nyttiga kost. Kebab x 2, Pizza, Kinamat, smågodis, jordnötsringar, chokladkakor, läsk, kex med mera

- Anders o Elisabeth drog till Thailand 3 veckor med barnen. Frågan är ju om Anders kan slöa tre veckor eller kommer hem tidigare och fortsätter bygga om huset ;)

- Prinsen har kommit till Årsunda! Broder, Anna och barnen Felicia o Lia har numera en liten vovve där hemma som heter Prinsen! Vill också haaaa!!

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Men vilken sötnos till valp! Vad är de för ras?

Hmm... ja ni verkar synda bra ni! hahaha!! Här ligger man i lä och ändå äter vi inte nyttigt alla dagar nej..

Anonym sa...

Det är en Briard eller hur rasen nu stavas. Japp din syster har dragit ner mig i fördärvet eller om det kanske var tvärtom :)

Anonym sa...

Att summera sin kost på det där viset vågar nog inte jag. Men en hund ska jag ha:)

Jack71 sa...

Du är ju duktig med kosten du Ubbe. Kallas GI-Ubbe av brudarna har jag hört ;)