Helgen som var

Innebandycup
Gick upp tidigt i Lördags morse för att deltaga i en innebandycup i Gävle. Spelade två matcher och skulle ha spelat en tredje men fick en liten bristning i vaden så jag fick kasta in handduken. De två matcher jag var med spelade vi tyvärr inte särskilt bra men o andra sidan är det ju början av säsongen så...Nu får det bli en veckas vila men sen hoppas jag vaden är bra igen så jag kan träna mig ordentligt i form.

Bröllop
På eftermiddagen åkte vi till Avesta för att deltaga på Tinas systers bröllop. Linda och Jerker gifte sig vid en herrgård i Avesta och det var verkligen ett mysigt ställe. Tina och lillasyster Nathalie sa att de minsann inte skulle gråta nåt men bara de såg en skymt av den vackra bruden i hennes fina klänning så snyftade de rejält *ler* Efter vigseln blev det bröllopsfest inomhus med massa massa god mat, vin, godis mm. Jag fick även dansa en vals med Tinas lillasyster och det gick väl inget vidare men jag skyller på innebandyskadan och att låten var allt annat än en vals i mina musiköron :) Stort grattis till Linda och Jerker och tack för den trevliga tillställningen.

Digitalbox
I helgen fick vi äntligen den nya digitalboxen och vad underbart det var att vakna upp lite bakis i Söndags och tassa nerför trappen för att kika på Sunderland-Liverpool i efterhand. Ska bli kul att lära sig boxen ordentligt och äntligen får jag se fotboll med bra bild på stora tv:n via Canal +

Förutom detta så var vi mest hemma i helgen och tog det lugnt framför tv:n.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja jag är en riktig lipsill när det gäller sånt där vackert.. Hihi!!!

Anonym sa...

Haha, ja och jag kunde inte hålla mig för skratt när man tittar åt lipsillarna ;)

Tack själv!! Jättekul att ni kom och delade vår dag!!