Snart helg

Lunch på jobbet och äntligen Fredag igen! Har haft en väldigt lugn vecka men nästa vecka kör vi äntligen igång lite kurser så det händer något på jobbet. Det blir en lugn helg och jag har innebandyträning både Fredag och Lördag. Det ska bli skönt eftersom det har blivit dåligt med tennis den senaste veckan. Ute är det halv storm som vanligt och Aftonbladets ständigt utlovade högtryck lyser med sin frånvaro.

Skulle fått nya digitalboxen idag men den var försenad vilket jag nästan hade ställt in mig på. Lite synd för det hade varit roligt att fått se supermatcherna på Söndag i Premier League på stora tv:n med bra bild! (hoppas jag)

Fredag och Lördag blir det nog filmkvällar och vi tänkte nog kika på splitternya Beck och filmen Underbara Älskade som Tina gärna ville se. Trevlig helg!

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Alexander sa...

Nya digitalboxen, ny dator, fet tv, barn, guitar hero, smågodis och myshelger med Nisse o gänget. Mattias, om du slutar med att springa o jaga Wanke's stopp bollar lär man ju få se dig i "du är vad du äter" :-)

Anonym sa...

Ja du Salle! Skulle jag bryta lårbensvingen eller nåt o inte kunna sporta så lär du få se mig i decemberavsnitten redan :)

Själv då? Du som reser och trivs runt hela världen! Håller du matchvikten sen storviksbadet fortfarande?