Liverpoolnotiser

Nu är det lottat vilka Liverpool kommer att få möta i Champions League-kvalet och det blev det franska laget Toulouse där både Johan Elmander och Jon Jönsson spelar. Inte någon drömlottning för Liverpool men samtidigt ett lag man bör slå.
***
Träningsmatch igår mot Shanghai Shenhua där Liverpool vann med 2-0 efter två snygga mål av Gerrard och Torres. (Se länkar) Orkade inte ladda hem nån sån där dålig stream av matchen eftersom bilden oftast är usel. Har läst lite om matchen i efterhand och roligt att ungdomarna Leto och Insúa verkar ha gjort bra ifrån sig på vänsterkanten.
***
Om precis en vecka den 11/8 börjar äntligen Premier League och Liverpool börjar med en svår bortamatch mot Aston Villa. Sänds för övrigt i Canal + Sport kl 18:00!!! Återkommer med mina åsikter om nyförvärven och säsongens förväntningar.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja nu börjar det dra ihop sig för premiär. Gud vad man har längtat.

Hoppas att vi som har intresse kan samlas och kolla ihop allt oftare. Det är alltid så kul och sitta ihop och surra lite vi grabbar.

När jag jobbat färdigt så lovar jag en hel del samlingar hos mig...men just nu ligger det på som fan ;)

Arsenal til I die...

Anonym sa...

Ja man längtar mycket efter Premier League och att få träffas ibland vi grabbar o se bra matcher ihop. Tyvärr har jag till min fasa upptäckt att jag missar två av Liverpools tre första tv-matcher då vi dels ska på bröllop och sen till helgen är det en fest som vi lovat komma på. Så typiskt att LIverpools match just skulle sändas senare kl 18 på lördag *suck*

Måste genast införskaffa en digitalbox med hårddisk så jag kan spela in för det här håller inte :)