Snart match

Riktig SuperSöndag idag då det först är Man United - Man City och sen matchen med stort M då Liverpool tar emot Chelsea hemma på Anfield! Känns väldigt nervöst och det skulle ju vara så underbart att få se Mourinhos dåliga förlorar sida ännu en gång.

Jag hoppas på följande startelva: Reina, Finnan, Agger, Carragher, Arbeloa, Pennant, Gerrard, Mascherano, Riise, Kuyt, Torres

Tips: Man United-Man City 2-1 och Liverpool-Chelsea 1-1

Hoppas mina röda hjältar är snälla mot Drogba idag nu då så han inte får bollen i huvudet eller något annat hemskt

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

I rena ilskan så lär jag avreagera mig här...Lehmann har ännu en gång briljerat med en dundertabbe..jag blir så j-vla pist off...

Jack71 sa...

förstår det roffe o själv är jag djävligt pist off på domardjäveln just nu *suck*