25-årsfest mm

Innebandymatch
I lördags eftermiddag spelade jag match med Sandviken IBK mot Storviks SK "hemma" i Storvik (parkhallen) och tyvärr gjorde vi en usel match och fick stryk med 9-4 eller nåt. I sista perioden toppade vi lite o gick ner på två kedjor och tog då ikapp från 1-5 till 4-5 men sen rasade det igen. Känner ju många i SK och har spelat mot många och kan inte förstå hur vi kunde få storstryk på det sättet även om de sköt fördjävligt bra lär jag säga.

25-årsfest och utgång
Efter matchen åkte jag hemåt och ställde in mig på en lugn tv-spelskväll. Tina och jag var bjuden till Therese på hennes 25-årsfest men jag hade tackat nej medans Tina skulle gå. Jag tog några glas vin och började spela lite bilspel när Sandras kille "Palle" ringde från festen och behövde support för det var knappt några killar där och inga han kände. Grubblade lite på hur jag skulle göra men eftersom jag var lite partysugen och är väldigt lättövertalad så tog jag en grogg och åkte dit :)

Det var inte så mycket folk på festen men ändå trevligt och innan vi skulle åka ner på Living Room så tävlade jag och Patrik i tv-spelet Singstar (efter mycket tjat från tjejerna på festen). Det är ett karaoke-spel till Playstation 2 där man sjunger karaoke med mick och den som har mest likt tonläge och sjunger texten bäst får mest poäng. *Skitroligt* Det blev oavgjort i Singstarmatchen och som tur var hade de flesta lämnat lokalen när jag gjorde min sånginsats. Nu vill nog jag och Tina ha ett Singstar här hemma också men så blir det nog knappast för jag har köpt nog med onödiga prylar för ett tag nu :)

Living Room var det trevligt men som vanligt har man ju lite luckor. Träffade en del gamla bekanta från hedängskolan där och även lite innebandyfolk som vanligt. Jag och Tina blev fotade minns jag men nu när jag kikade på Vimmelbilderna på Marquee.nu så var det Persson och Tina på ett foto? Den där linslusen Fredrik knuffade väl bort mig som han hade gjort strax innan när en fotograf ville fota hela gänget :)

Dagen efter
Söndagen blev en riktig slödag där vi bara låg o myste, åt onyttigt och spelade lite bilspel o såg på tv-serier. Så ska en bakissöndag se ut! Nu har Tina och jag börjat kika lite på Vanished som Siesing tjatat på mig om och det verkar vara en serie som liknar Prison Break lite.

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Du var så duktig så och sjunga på Singstar.. ;-)
Singstar rules!!!