Anja fick bragdguldet

Har varit inne och läst lite om Anja Pärssons bragdguld och det verkar uppröra en hel del människor. Personligen hade jag nog gärna sett att Tre Kronor fått det men lägger inte sån stor vikt vid bragdguldet. Mycket hellre att Anja vinner det dock än Curlingdamerna som många ger förslag på??? Sprintdamerna och sprintkillarna vill många också se som bragdguldmedaljör men för mig känns sprint fortfarande inte tillräckligt stort för att innebära ett bragdguld.

Nåt jag retar mig på är alla dessa idioter som fortfarande inte kan smälta att Sverige inte gick för fullt mot Slovakien i OS. Läste på Aftonbladets forum nyss om hur vissa gnäller om det. Skulle kunna dra upp massor av exempel på varför dem som tycker sådär är dubbelmoralister och är helt ute och cyklar men orkar inte. Hur som helst så får man väl säga Grattis Anja!

Någon som tycker nåt om detta?

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Tycker att det var rätt val trots många som var värda det. Tre Kronor är ändå en av 3-4 medaljkandidater i ett OS och med lite "flyt" (läs läggmatch) så fick de ju en enkel resa till semin.

Björn Lind var ju grym också, men håller med om att det känns lite b-gren över det fortfarande.

Curling är kul varje OS, SEN FÅR DET RÄCKA MED UPPMÄRKSAMHETEN...

Kallur hade varit en kandidat om hon presterat det hon gjorde i EM i ett VM eller OS.

För övrigt läste jag nyss att Pool skulle köpas av en oljeshejk. Imorgon står det väl iblaskan att Svennis kommer om de åker ur CL för ligan är redan körd!

Ikväll blir det Barca!!!

Anonym sa...

Konstigt att jag inte var aktuell efter två raka ligasegrar i Bodare International ;)

Anonym sa...

Grattis till femteplatsen av sex deltagare i Bodare International!!!

(Någon måste ju berätta det för dina bloggäsare...)

Anonym sa...

jasså bara 5:a , ja det kommer snabbt upp på bloggen när han är bland dom första :) skärpning på den rapporteringen OLSSON !! :)