Idol 2006

I år har jag faktiskt sett en hel del av idol även om jag precis som många andra tycker att det saknas några deltagare som man tycker är riktigt bra. Fast på slutet måste jag säga att både Erik och Markus varit djäkligt duktiga och de gjorde verkligen bra ifrån sig i finalen igår. Markus har ju varit duktig hela tiden medans Erik måste ha genomgått nån röstförvandling för några veckor för helt plötsligt sjunger han tio gånger bättre. (säger den erfarne röst och sångcoachen mattias :)

Jaja skitsamma. Min flickväns favvo Markus var rättvis segrare och har nog förutsättningar för att kunna göra en ganska bra skiva och lyckas. Sen kommer väl säkerligen Danni bli nästa lill-darin också gissar jag. Tror du inte det Marie? :)

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Nu ska jag berätta för dig Mattias varför Erik blev så bra plötsligt... va ju så att jag "träffade" ju honom ute veckan innan han blev grymt bra, och jag tror att min närvaro gjorde honom kanon bra :P
Sen att Danny igentligen va den bästa e det ju konstigt att ingen annan mer än jag vet om (?) hm.. men som sagt han kommer nog bli grym ändå!!! Om inte annat e han sjukt trevlig o kika på... hehe