Musik

Av nån märklig anledning så har jag inte skrivit så mycket om musik i den här bloggen och det kan ju bero på att jag lyssnar mycket mindre nu än tidigare. Hur som helst så har vi mycket planeringsarbete nu på jobbet så då kan man lyssna lite mera. De här albumen lyssnar jag lite på just nu:

Ulf Lundell - Live från Tyrol 2006
Orup - Faktiskt 2006
Pink - I´m not dead
U2 - The singles

Nån som har tips på någon bra skiva kanske?

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Har sagt det förr, årets skiva är gavin degraws "Chariot" alla kategorier, bara att lyssna å njuta det är fan så man blir frälst när man hör den pipan :)

Jack71 sa...

Just ja,,, hmm får se om jag ger dom en chans då :) Innebandy imorgon lördag förresten!

Anonym sa...

Mobb Deep - The Infamus 1995. Där har du lite gammal god gangsta rap innan skiten spårade ur....
God Jul!

Anonym sa...

Billy Talent, "II" Grymt bra. Rekommenderas till alla....

Anonym sa...

Annars kan jag skicka en fil med min gamla "Mamma ko" väckarklockan. Den känner väl du och Norm igen mer än jag, eftersom jag aldrig vakna av den fan!

Anonym sa...

Hur kan du stå ut med PINK???

Anonym sa...

Bodare/
Har inte lyssnat så mycket på just Pink men hennes senaste singlar är helt ok. Bättre än Nordman som du körde förr på festerna :)

Pelle/
Din Ko-Låt är nog nästan lika bra som din rapmusik ;)

Ska lyssna på era märkliga tips o återkomma sen då boys :)