Ett Herrans Liv

Igår kikade jag på 3 avsnitt av Ett Herrans Liv med Filip och Fredrik. Detta är ju säsong 2 av serien och igår såg jag avsnitten med Patrik Sjöberg, Ernst K.... och Mikael Persbrandt. De är ju minst sagt lite ojämna duon Filip och Fredrik men ofta är de lysande och väldigt roliga tycker jag. Det märks också att deras gäster oftast har roligt när de är gäster i deras program.

I nästa avsnitt på femman som sänds 8 Januari möter de båda geniet Victoria Silvstedt.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

jag har också sett dom avsnitten ,tycker sjöberg avsnittet var klart bäst,vilka historier han har att berätta ....
dom blandar och ger filip och frerik och deras favorit ord måste vara kuken för det tror jag blir inblandat i nästan allt ....

Jack71 sa...

Ja och dessutom är det lite som du sa förr att dom verkligen gör allt för att folk ska tro att dom är gay. men som Seinfeld sa - Not that it is nothing wrong with it :) eller hur fan det nu var.

Anonym sa...

Not that there's anything wrong with that! :)

Jag har bara sett Sjöbergavsnittet och lite av Reinfeldtavsnittet. Båda var helt okej.

Jack71 sa...

japp så var det Seinfeld sa ja, tackar Sundance! :)

Anonym sa...

Jag tyckte Persbrandt var så cool som man trodde innan.....