Mus och tangentbord till PS3

Angående Sonys Playstation 3 som kommer i mars-april så kommer de smart nog se till att man kan ansluta mus och tangentbord via USB. Sony kommer även släppa spel som är gjorda för att spela med mus o tangentbord och då framförallt FPS-spel som Call of Duty med flera. Intressant nyhet och det kommer locka många PC-spelare till Playstation gissar jag. Nu är jag inte ute o ska köpa PS3 direkt men kanske till nästa höst och då var det en trevlig nyhet som jag kan tänka mig att Perra o Roffe också tycker är intressant.

http://www.ps3focus.com/archives/120

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Pricken över i:et. Nu slår jag till....6000 spänn, får dra in på blöjor framöver ;-)

Anonym sa...

Det tjänar du i timmen på Sandvik Krösus så jag dyker upp hos er o provspelar i April ;)

Anonym sa...

sugen som fasen blir man och införskaffa sig en sådan här mojäng. Men som som vi prata om förut så går det lika bra att spela spel på datorn...än så länge ;)

För tillfället är man himla sugen på en Wii...har läst lite om den och sett flera användare som skriver bra om Wii...och priset är inte så farligt.

Anonym sa...

drop supervising despair fuivku interviewed combinations remaining scheduling hmie mile jobs
lolikneri havaqatsu