Underbar helg

Detta har varit en väldigt lugn och skön helg lär jag säga. I Fredags tränade jag innebandy med SIBK och sen blev det en Tv/myskväll med Tina där vi beställde hem lite kinamat och kikade på tv-serien Vanished.

I Lördags satte vi upp vårt vitrinskåp och numera är vi ju Ikeaproffs så det var inga problem :) Det passade bra in i lägenheten och skönt att ha någonstans att göra av alla glas o spritflaskor. Sen gick vi inte utanför lägenheten på hela dagen/kvällen. Vi kikade på film/tv, spelade tv-spel, xxxxxxxxxxx (censur)och gjorde lite tacos. Skönt att bara göra ingenting sådär och det enda trista var att jag åter igen missade Liverpools match för jag lyckades inte få hem den via Internetstream. Saknar Canal + :(

Innebandy
Igår (Sön) hade jag bortamatch med SIBK mot Hofors. Vi vann med 13-4 och äntligen spelade vi hyfsat och själv fick jag göra en del poäng vilket var på tiden. Det blev fyra innebandyträningar + match den här veckan vilket känns väldigt roligt för det trodde jag inte mina ljumskar skulle palla.

Helgens Fotboll
I helgen har jag kikat på delar av eller hela matcherna mellan Sevilla-Real Madrid, Chelsea-Arsenal och Lazio-Roma. Alla tre matcher har innehållit många fotbollsgodbitar som Essiens mål mm men det stora bestående intrycket från alla tre matcherna är att jag snart blir vansinnig om inget görs åt alla dessa filmingar. Jag har tjatat om det förr och tycker att det bara blir värre och värre. Under Sevilla-Real Madrid var det säkert mer än 10 filmningar på 15 minuter i andra halvlek och att se spelare som Totti, Drogba, Lehman med flera bete sig som riktiga kärringar är enbart pinsamt. Totti hade ju dessutom ett djävla problem med att få sina shorts att sitta kvar uppvikta på ena benet i gårdagens Rom-derby så att alla skulle se vilket skrapsår han hade fått efter en ful tackling. Patetisk människa!

Vi hade en fotbollsträff i Roffes studio igår och alla var vi överrens om att de måste börja bestraffa de som filmar i efterhand om inte annat. Personligen förstår jag inte varför de som bestämmer inte gör något redan nu?

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Varför får du inte in C+?

Väntar fortfarande på första vinsten i din %&%¤#"#(/&%%#¤" vetgirigliga...:)

Anonym sa...

Jägarn//
Hade piratdekoder som är på lagning och sen har jag tyvärr bara tillgång till Viasats Guldpaket. Inte roligt nu när CL har uppehåll :(

det var ju nära vinst mot mig så snart kommer den ;)

Anonym sa...

jaha!!!! nu hajar jag varför du helt dissar vår vetgirigliga och helt koncentrerar dig på en %&%¤#"#(/&%%#¤" vetgirigliga....

Klart, går det dåligt så köp en egen liga (läs Ahbramovic)...

:-(

Jack71 sa...

Jag har inga problem alls med att köra två ligor The Boss! Så det så! ;) Sen att jag var usel sista säsongen i B-International berodde på en svacka enbart