Eurovision 2007

Igår var det semifinal i Eurovision Song Contest som ju går i Helsingfors efter Lordis seger ifjol. Kikade inte på hela programmet men av det jag såg så är det ju ett stort skämt!! Herregud vilka usla låtar och även om det hör till att man ska skratta lite åt några så blir det lite väl många dårar som är med. Jaja jag har alltid tyckt att svenska melodifestivalen är mycket intressantare än den internationella men tänk vad roligt om det verkligen var lite fler bra låtar i tävlingen.

En ny partylåt till sommaren dök ju i alla fall upp med gamle Eurodiscokungen DJ Bobo. Han gick inte till final förstås men låten är ju helt ok som partylåt.

6 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja jisses.... va falskt många sjöng.. slutade kolla o försökte sova istället!

Anonym sa...

Ja falskt och låtar som är så usla så man tror de skojar :) Väntar på ditt tangentbordstestresultat Linda ;) Tina fegar ju ur o vägrar...:)

Anonym sa...

har väntat med tangentbordstestet då mitt tangentbord är helt åt skogen sen några dagar tillbaka, vissa tangenter har tydligen dött. Vill ju skriva på mitt tangentbord o inte J's..

Anonym sa...

Pelleress hävdar att Vitrysslands sångare är en look-a-like med dig. Har själv inte sett det, ska bli spännande ikväll då av många anledningar...

Anonym sa...

Ja ryktena går så jag får väl kika ikväll för att se om jag har en vitrysk tvilling :) Hoppas inte Pelle menade den där transan bara...

Alexander sa...

Matte, köp en kamera o lägg ut era singstar kvällar så blir det succé :-)