Finaldags

Ikväll smäller det igen när Liverpool-Milan möts igen i finalen av Champions League! Alla minns väl den magiska kvällen i maj 2005 då Liverpool vände 0-3 underläge och vann matchen på straffar mot just Milan! Det är lite blandade känslor inför kvällen eftersom jag, Ubbe, Mike och bortgångne kompisen "Kondis" hade en fantastisk kväll/natt på O´Learys/Underbar den gången för två år sedan. Så visst saknar man Magnus extra mycket en kväll som denna.

Det är mycket som händer nu i och med flytten imorgon. Nya datorn kom äntligen igår vilket innebar att jag har grejat med den halva natten och dessutom ska Tina sälja sin bil idag med mera *pust* Fast det ska bli jätteroligt med finalen ikväll förstås och jag, Perra, Staffan, Ubbe kommer alla fall träffas och se matchen ihop antingen på krogen eller hemma.

Det känns helt omöjligt att tippa men jag gissar att matchen slutar 1-1 och att Kuyt nickar in avgörandet i förlängningen på ett fint inlägg från inbytte Pennant :) Några andra som vill tippa eller har synpunkter inför matchen med stort M??

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Milan krossar! 3-1 Kaka 2, Seedorf 1. Alonso tröstmålar.

Anonym sa...

Känns som det är Milans tur och jag tycker de ser ruggigt starka ut!!! Alltså vinner Pool igen så får man som United supporter höra att ligaseger är ju inget att ha jämfört med Champ League titeln bla bla bla... Kom igen Milan!

Anonym sa...

Liverpool vinner med 1-0. Stenhård frispark av Riise;)