Klart med flytt

Igår skrev vi på papperen och redan den 24:e denna månad flyttar vi till radhuset i Vallhov!!! Ska bli ruggigt spännande och roligt men samtidigt är det minst sagt en stressig period nu när vi ska bli av med lägenheten o fixa massa andra saker som dykt upp samtidigt. Längtar tills i Juni när vi kommit lite i ordning och kan bjuda hem vänner på grillning :)

Nu ska vi kika på Sverige-Slovakien och jag tror tyvärr Sverige får det väldigt svårt. Har lite svårt att förstå varför media och spelbolag utmålar Slovakien som stora outsiders när de har såna bra spelare som Gaborek, Satan, Zhara, Demitra och Hossa? Hoppas på 3-2 till Sverige hur som helst!!!

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Det där fixar ni nog, men de blir ju lite jäktigt. Men allt löser sig :D

T.o.m JAG satt o kolla hockeyn ikväll.. de är väl då de vinner, inte annars *ler*

Anonym sa...

Jodå det går säkert bra det här. Bara någon tar lägenheten snart så vi slipper dubbla hyror så. Japp jag beodrar dig att titta på lördag oxå då så de går till final :)

Köksbordet står redan i radhuset förresten o blir helt ok det!

Anonym sa...

Inreder du ett pojkrum fullt med Buster så kommer jag upp å de snaraste...

;-)

Jack71 sa...

Japp jag har inspererats av ditt gästrum så nu gäller det bara att få Tina o tycka att det är en kanonide :)

Anonym sa...

men va bra att de blev bra med bordet... jaha så när måste jag bänka mig på lördag då? risken är stor att jag inte är hemma då, men försöka duger?