The Sopranos

Nu har jag börjat kika på de sista avsnitten av maffiaserien The Sopranos. Den andra halvan av säsong 6 som blir den sista sänds just nu i USA och det har börjat lovande måste jag säga. Finns nog ingen serie med så starka karaktärer som i grymma Sopranos! Paulie t ex >>

Är det bara jag och Persson som är Sopranos-dyrkare eller?

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag är ett stort fan av serien...men du kanske tyckte det var en självklarhet :)

Kan berätta att min mors faster Judith såg Al Capone och hans gäng en gång i Chicago när hon bodde där när det begav sig...ganska coolt tycker jag.

Anonym sa...

Ja just ja men dig som Chicagofödd räknar man som given när det gäller maffiaserier ;) O har även för mig att Raymond Wanke gillar serien...

Anonym sa...

Men hallå olsson , du vet väl att jag oxå är tokkär i serien :) eller??

Anonym sa...

Ja jag kom ju på det o skrev ju det ovan din kommentar blindstyre! ;) Du, jag, Roffe o Persson skulle låsa in oss nån gång och ta en Seinfeld och Sopranos helg :)

Anonym sa...

nu börjar texterna till dom nya Sopranos avsnitten att dyka upp har sett 2 utan .....var inte optimalt...
ska se 0615 nu, har hittat text till den, men först lost 0321 :)))

Anonym sa...

har aldrig hängt med i den serien.. men jag rekomenderar Heroes för er

Anonym sa...

Persson/
Ja jag har kikat på 0613,0614 o 0615 med texter nu.

Flugan/
Har sett första 12 av Heroes men efter en lovande början tycker jag serien känns ganska ointressant så jag lägger nog ner....