Liverpool till final!!!

Ja igår fick man uppleva ännu en magisk kväll från Anfield via Tv:n och det är ju för djävligt att man aldrig tar sig dit tänker man varje gång. Otroligt spännande match och det var inte lätt att somna efter den där rysaren kan jag lova. När det gick till straffar kändes det ändå skapligt med tanke på att Liverpool har många bra straffskyttar numera och Reina är ju en sagolik straffkeeper!!

På sätt och vis skönt med facit i hand att Kuyt´s offsidemål inte godkändes eftersom Chelseafansen fortfarande tjatar om Liverpools enligt dem tveksamma mål 2005 i semin. Mourinho och vissa Chelseafans tycker de var det bättre laget men det kan man ju diskuttera. Hur som helst är det förstås små marginaler och jag skiter egentligen i vilka som var bättre för huvudsaken är att Liverpool slog ut Roman-boys!!!

Många hjältar i Liverpool en kväll som denna. Riise och Zenden är ingen vänsterkant man jublar åt men de gjorde ett enormt bra defensivt jobb liksom Kuyt som nog sprang mest av alla. Kapten Gerrard slet enormt liksom Carragher som har det rödaste av alla Liverpoolhjärtan!

Tänk om det blir final mot Manchester United? Oj oj oj!!! Längtar redan till 23 Maj!!

Aggers 1-0 mål

Klipp från YouTube från straffarna och magiska stämningen efteråt

You´ll never walk alone före matchen >>

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Grattis! Nu räknar jag med ditt stöd ikväll som tack för igår...

Anonym sa...

Bodare/

Du har även mitt stöd ikväll..skulle vara härligt med en helengelsk final.


Arsenal til I die

Anonym sa...

Vi ser finalen i Gävle va? Jag ska snacka med Mike också...

Anonym sa...

Suck! Finns ingen rättvisa i denna värld. Men, men det är svårt att fightas om liga-cuper plus Cahmpions Leauge. United kanske ska göra som Pool dvs torska mot blåbärslag så man slipper bry sig om ligan..

Hur som helst, den här bjuder jag på era djä...

http://www.liverpoolfc.nu/news/?id=9512

Jack71 sa...

Bodare/
ha ha den där var ruggigt bra. Måste genast beställa en sån! ;)

Ubbe/
Ja kolla läget med Mike och om inte annat så får vi träffas någon annanstans. ska höra med perra jag också! Staffan kanske överraskar och vill med han också....

Tyvärr saknar vi ju den givnaste killen i gänget :(