I väntans tider

Fick mail av supporten på Shg.biz där jag beställt min nya dator och tydligen hinner de inte skicka den före helgen heller grrr. Trist när man förväntade sig att få den runt 27 Maj men de lovade att leverera den i början på nästa vecka så jag håller tummarna för att det blir så.

Vill ju hinna med att koppla upp den nya datorn på vårt supersnabba bredband några dygn innan flytten till radhuset där vi tyvärr får superlångsamt bredband *suck*

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Olsson min vän , såg att du var sugen å se spiderman 3, jag kan säga att om du inte sett den än så har du inte missat nått om jag säger så :) Jag har sett den å tror du kommer tycka som mig = en riktig barnfilm var det denna gång :)

Anonym sa...

Även såna filmer kan vara sevärda nu när han är i väntans tider på sin underbara dator...