Lagfest mm

Hamnade på lagfest igår ändå och det var riktigt trevligt då vi grillade hemma hos ordförande Mats som för övrigt bodde nästan där jag och Tina kanske snart bor :)

Sen blev det massa öl och flera timmars surrande om innebandy och annat. Jag åkte hemåt vid halv-ett när många andra i laget åkte vidare till Living Room. Fick veta lite om hur upplägget är för nästa säsong och bestämde mig under kvällen för att jag kör vidare med Sandviken IBK trots att vi gick upp i Div 3. Det verkar som om det kommer några nya spelare som verkligen tillför något vilket är ett måste och sen så är det ju så skönt när vi har en stor trupp och ett upplägg som gör att man inte behöver känna sig tvingad att vara med varje match.

Fast jag tycker fortfarande det är trist att flera av mina kompisar som Fagge, Wanke, Nana, Jompa m.fl inte spelar alls för det hade varit roligt att haft nån av dem med men men. Samtidigt har man ju lärt känna de andra i detta laget lite bättre och allt sånt känns bättre till nästa säsong tycker jag. Måste säga att grabbarna i laget varit djävligt schyssta mot mig och de visade verkligen igår hur gärna de ville att jag skulle fortsätta spela med dem vilket var roligt.

Om några timmar är det Sverige-Finland i hockey-VM och något jag önskar se i den matchen är att någon svensk smäller på idioten Jarko Ruutu rejält!! Fast jag har svårt att se vilken svensk som ska göra det?

0 Kommentarer - Skriv gärna!: