Söndagsmorgon

Sömnbrist
Jaha då sitter man vid datorn igen ännu en helgmorgon vid 6-tiden. De som känner mig vet att jag aldrig har haft något stort sömnbehov men på sistonde är det lite extremt lär jag säga. Jag lägger mig ca 00-02 och ändå vaknar jag vid 5-6 tiden *suck* Jaja så länge man inte går runt och är toktrött på dagarna går det ju an och jag utnyttjar ju dagarna i alla fall.

Det här med att sova lite har egentligen aldrig varit ett problem förutom när jag ska sova borta och vaknar tidigt utan att kunna göra vad jag vill för att inte väcka andra. Jonny med flera minns nog från gymnasiet och Lillsved hur jag ofta råkade få hostattacker på morgnarna för att väcka de andra och slippa ligga o vänta tills de vaknar :)

Ingen dator
Inte hann jag få nya datorn i Fredags heller trots att de skickade den i Onsdags, grrrr! Vi har alla fall bestämt oss för att behålla min nuvarande dator så nu utnyttjar jag 100 mbits-linan till fullo och fyller upp hårddisken med massor av roliga saker. Bara lagligt förstås! ;)

Om flytten
Förutom att jag har spelat innebandy fredag, lördag har det varit en lugn helg där vi mest har förberett inför flytten genom att packa flyttkartonger. Morsan var förbi och tvättade fönstren också snäll som hon är.

Igår var Tina och jag förbi radhuset en sväng för att mäta altanen. Sen åkte vi till Jysk och köpte lite utemöbler. Vi köpte bordet som ni ser på bilden och två extrastolar + svarta dynor.


1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Vilka fina utemöbler, svarta dynor är snyggt!