Champions Leaguekväll

Började gårdagskvällen med att spela innebandy med Storviksgänget. Roligt som fan igår även om det var jobbigt eftersom jag fortfarande känner av förkylningen.

Sen var det dags för Champions League med Bordeaux-Liverpool på Viasat 2. Äntligen fick jag tillfälle att se Liverpool igen och min underbara flickvän hade dessutom fixat äppelkaka och vaniljsås till matchen mmmmm :) Tyvärr blev det ingen sprakande tillställning från Liverpools sida men trots uselt spel vann laget ändå med 1-0 efter att Peter Crouch nickat in mål på en hörna. Inte så mycket att säga om matchen eftersom den tyvärr var urtrist och Benitez önskade en poäng men fick tre. Nu ska det mycket till för att Liverpool ska missa avancemang i CL *härligt*

Eftersom matchen var usel var det svårt att hålla zapp-fingrarna i styr när det visades Chelsea-Barcelona på en annan kanal. Av det jag såg så imporerade Chelsea tyvärr stort och Drogba tillhör väl världens tre bästa forwards just nu lär jag säga. Likaså imponerar Essien enormt och äter upp motståndarnas mittfält helt enkelt.

Zlatan var avstängd när Inter vann sin CL-match med 2-1 efter två mål av forwardskonkurrenten Cruz. Det är nog som min vän Bodare skrev tidigare i en kommentar att Zlatan kommer få svårt att platsa framöver om han inte förbättrar sitt spel och attityd!

0 Kommentarer - Skriv gärna!: