Tung förlust

Efter att ha vunnit 9 raka matcher i Bodares frågesport-liga så förlorade jag den sista matchen av säsong 2 mot min tremänning Persson. Eftersom han och jag slutade på samma poäng så avgjordes ligan på att han hade mer antal rätt än mig *Tungt*

Fast jag ska inte gnälla för jag har haft mycket flyt tidigare får jag erkänna :) Tyvärr hade jag lite väl bråttom eftersom man inte vill att motståndarna ska misstänka att man "Googlar" Jag stressade bland annat bort svaret på vem som vann Guldskon i Europafotbollen 2004. Hur som helst får jag skriva ett stort grattis till Persson!

Så här slutade toppstriden av säsong 2

1. Fredde P 5 4 0 1 39 rätt tid: 12:40 poäng: 8
2. Jack71 5 4 0 1 34 rätt tid: 11:55 poäng: 8
3. Pelle R 5 2 0 2 29 rätt tid: 12:58 poäng: 4

Bottenstriden hänvisas icke här eftersom jag inte vill hänga ut folk offentligt och redan sparka på dem som ligger ;)

0 Kommentarer - Skriv gärna!: