Skön hemmakväll

Eftersom jag avstår träningar den här veckan tog jag och Tina en lugn myskväll framför tv:n igår. Vi såg nog 5-6 avsnitt av Vänner och nu är vi inne på slutet av säsong 3 där "Ross och Rachel are on a break" Djäkligt roliga avsnitt :)

Sen tittade vi på Beckfilmen Skarpt Läge som var helt ok. Den får +++ av fem möjliga. Eftersom Tina och jag numera har nyttiga veckor åt vi en varsin påse micropopcorn och delade på en chokladkaka *skamsen* Hur som helst hade vi en jättemysig kväll jag och min älskling och det var lite skönt att bara slöa hela kvällen utan innebandyn.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Haha, ni kan verkligen inte låta bli o äta nåt onyttigt!! Rätt kul! ;P

Skönt med myspys också, det behöver man ibland. (OFTA!!)

Anonym sa...

tänk att du hittat ett helt nytt sätt att smöra...........