Första matchen med SIBK

I lördags spelade jag första matchen med nya klubben Sandviken IBK. Vi mötte ÅLIF borta och vann med 9-2. Tycker vi spelade ganska dåligt och får tacka målvakten "Nygga" för att ÅLIF inte gjorde fler mål. Själv gjorde jag ett mål men annars var jag rätt usel och hade knappt bollen. Lite trist med tre kedjor i division 4 men vi är ju en stor trupp så inget att säga om det. Till råga på allt sträckte jag mig på baksidan av låret och fick kliva av. Det var som tur var ingen allvarlig sträckning så jag får vila några dagar och se till att vara hel igen till helgen när det spelas viktigare matcher. :)

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Nygga? Erik Nygren? :)

Jack71 sa...

Japp stämmer det! Känner du honom?

Anonym sa...

Ah va kul! :) Världen är bra liten!
Jag har gått i samma skola och klass som honom (ECIT), men jag fick ju hoppa av pga min sjukdom i slutändan.

Jack71 sa...

aha ja jag känner inte Nygga jättebra men han är trevlig och en av dem jag pratar mest med i klubben

Anonym sa...

Ja, han är jättetrevlig. När han gick i skolan kallades han dock Nyggan :) tror även han själv kallade sig så om jag inte missminner mig. Hoppas du trivs i den nya klubben iaf!