Heroes



Igår tittade jag och Tina på två avsnitt av den nya tv-serien Heroes (NBC) Det är en drama/fantasy-serie som just nu är inne på sjätte avsnittet av säsong 1 i USA.

Den handlar om några vanliga människor som upptäcker att de har övernaturliga krafter och Heroes ligger just nu etta på listan över populära tv-serier på webbsajten tv.com

Jag tycker den verkar spännande och med tanke på att den är så populär så törs jag nog rekommendera den till mina vänner.

Se trailer på You Tube här >>

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jodå nog är den lite spännande allt. *ler* Tom jag som inte gillar sånna där overkliga filmer/serier egentligen tycker den är bra. Det är ett gott betyg... ;-)

Anonym sa...

Jag har också följt denna serie (del 5)...och den är verkligen intressant. Ska bli kul och följa serien och ser vart det bär.

Jack71 sa...

Tina/
Ja det är tur att jag vet ditt eget bästa ;)

Roffe/
Du ligger alltid före mig du :) Såg att Ali Larter var med i Entourage oxå förresten...

Anonym sa...

jack71/
Man måste ligga steget före dig..annars har man ingen chans :D

Nu har jag även sett 6:e avsnittet också..spännande kan jag påstå.

Jack71 sa...

Ok, vi är på femte vi! Save the Cheerleader!! :)