Champions Leaguekväll

Igår kväll fick man äntligen träna innebandy och det blev en rejäl genomkörare med Storviksgänget. Vad skönt att få träna hårt igen efter allt kalasfikande, godisätande och kryssande :)

Sen var det Champions Leaguekväll med Liverpool som min huvudmatch förstås! Jag o Tina käkade lite tacos innan vi valde varsin tv. Hon valde förlossningsakuten och jag Liverpool :) Det programmet T ser på låter som en porrfilm men när man väl kikar så är det mer åt skräckfilmshållet *ler* Aj aj aj säger jag och tur jag inte är tjej!

När det gäller Liverpool gjorde de en stabil match och vann med 2-0 hemma mot ett uddlöst PSV Eindhoven. Lite otur med skador när Alonso, Pennant och Gonzalez allt tre fick avbryta matcher för skador. Måtte de snart vara tillbaka även om ingen av de tre imponerat särskilt den här säsongen. Härligt att se S Gerrard glimta till lite mer och att han fick göra mål. Zappade lite till andra matcherna igår men ingen verkar ha varit särskilt sevärd så jag missade nog inget.

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Haha... en skräckfilm *ler*
Nåja en dag ska vi ju uppleva det där också du o jag.. ;-)