Min 35-årshelg

Min födelsedag blev trevlig. På dagen fixade jag och Tina en hel del hemma i lägenheten och sen på kvällen kom Nisse, Susanne, Roffe, Sandra o Patrik på besök. Tina hade gjort Tacogratäng och till efterätt Ananaspaj med vaniljglass och allt var supergott! Susanne och Sandra hade sina vovvar med sig vilket hundgalna jag verkligen gillade. Dom var roliga dom där hundarna för dom ville inget hellre än att leka men den ena var lite rädd så de tassade runt varandra i en timme som två boxare som känner varandra :) Vi drack lite vin och surrade några timmar så det var en lagomt lugn trevlig födelsedagskväll tyckte jag.

På Söndagen kom morsan o Pelle hit liksom brorsan, Anna och hennes gulliga dotter Felicia. Åter igen massa tårta och fika då. Efter någon timme åkte de hem och jag tog med mig lite fika upp till Roffe för en fotbollseftermiddag. Många kompisar var upptagna av Fars dag så det blev bara jag, Roffe och Nisse där men trevligt som vanligt att sitta i Roffes fotbollsstudio även om Liverpools spel verkligen inte värmde.

Även om jag inte hade nån fest som jag ett tag hade planerat blev helgen då jag fyllde år väldigt trevlig och ett stort tack till min underbara flickvän för all god mat och uppvaktning. Kul också att Lillsvedarna alltid är så duktig på att minnas födelsedagar och speciellt att Jocke alltid ringer trots att vi sällan hörs annars. Måste skärpa mig med att minnas andra jag också.

0 Kommentarer - Skriv gärna!: