Ja må jag leva

Fyller ju 35 år idag och det känns nästan overkligt att jag har blivit så gammal :) Gick ju nyss på Lillsved och väcktes med champagne-frukost när jag fyllde 25 ju!

Hur som helst så har jag firat mig själv genom att äntligen köpa en LCD-Tv igår! Min lokala tv-handlare hade fått in en ny Sharp 42" igår och då tog herr beslutsångest för en gångs skull ett snabbt beslut och nu står skönheten här i vardagsrummet hos mig och Tina. Återkommer med omdömen om tv:n.

Jag hade planerat att haft en fest när jag fyller men får i så fall ta det om några veckor när Tina flyttat in klart. Dessutom är det många kompisar som har annat för sig just denna helgen. Så det blir nog ett lugnt firande med några glas vin ikväll när Nisse och Susanne kommer hit och käkar lite.

11 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

*sjunger för full hals*
Grattis gösse!!!

Anonym sa...

GRATTIS!

Vilken fin tv, hoppas du blir nöjd :)

Anonym sa...

Grattis Mattias på födelsedagen =) shit du e verkligen gubbe nu haha...
Hoppas du får en kanon dag.

Kram

Anonym sa...

Grattis Mattias, 35 år, kan det verkligen stämma?? Kolla ditt pass.....;-)

Så du har äntligen handlat nu. Fin leksak det där. Nu vet man vart du kommer sitta och uggla nånstans dom närmaste månaderna....

Jack71 sa...

tack tack! :)

Anonym sa...

Happy Britdat Mattias ..I like your Tv..I hope me and Roffe can come and watch movie someday...

Anonym sa...

Slutat att svara på utmaningarna Matte...?

Anonym sa...

Khing/
Of course! You and Rolf are always welcome to us! :)

The Boss/
Sorry, haft lite körigt idag på jobbet. Ska in nu!

Anonym sa...

Fortfarande körigt? w.o imorgon till Persson..? Saknar dina comments. Knäckt efter fiaskot i utmaningen...?

Hehehe

Anonym sa...

Nädå Ingen W.O här icke o förluster i frågesport om bordshockey och baklängesord är lättare att smälta. Att ta en kusefylla o gå in i väggen vid 22 måste kännas värre? ;)

Ska bättra mig på chatten men har inte haft lite mer än vanligt på jobbet på slutet :)

Anonym sa...

...klockan var närmare 23...