Ännu en Liverpoolförlust

Jag hade inte särskilt höga förväntningar på mitt kära Liverpool när jag åkte hem till Roffe för att kika på matchen Arsenal-Liverpool igår. Efter att ha stretat emot hyfsat i första halvlek så gjorde laget en usel andra halvlek med flera hårresande försvarsmissar. Vid underläge gjorde Rafa något byte men som det är just nu i Liverpool spelar det ingen roll vilka som är på planen för de flesta är ur form och tyvärr verkar inte viljan finnas heller?

Mina långa analyser och synpunkter kring spelare och tränare sparar jag till Liverpoolforumet men helt klart kommer det blåsa hårda vindar kring tränare Benitez. Inte så konstigt tycker jag även om jag inte har något bättre förslag på tränare just nu. Vi får hoppas att det vänder snart men med flera nyckelspelare helt ur form och nyförvärv som är medelmåttor blir det svårt.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

pool tycker ju om å kasta pengarna i sjön så då kan dom väl ta sevnnis den girige ;)

Anonym sa...

Ja de spelar inte övertygande just nu dina grabbar... Då känns ju mitt gnäll över att United släppte "Van Gol" inte så befogat... I.a.f. inte förrän Saha blivit skadad, för det tar jag som för givet att han kommer missa minst en månad...
Nånting för att muntra upp dig kan jag rekommendera att gå o se Borat. Har fortfarande ont i käken o magen sen igår kväll... Fantastiskt sjukt rolig film. Inget för Bergman fantaster direkt ;)