Min Halloweenlördag

Vaknade vid 5-tiden och om jag är morgonpigg annars så är det ännu värre nu när jag är förkyld. Tassade upp och kikade lite på Lost. Den serien är ju så djäkla bra men samtidigt förstår jag inte varför de bara fortsätter ösa på med sidohistorier och mysterier. Det är liksom nog mycket som man aldrig får svar på men likförbannat fashinerande spännande tv-serie allt som oftast :) Surfade dessutom in och krossade Bodare med 8-5 i vetgirigmatchen (Frågesport) innan jag gick o la mig igen. Lyckades somna om vid niotiden men sen ringde morsan som väntat och väckte mig. Hon ringer alltid på lördag morgon/fm och vill ha hjälp med melodikrysset :)

Vid lunchen följde jag med Tina ner på stan för hon skulle handla på bolaget men det var ju stängt eftersom vi glömt att det var "söndag" idag. Hon skulle ha lite öl till kvällens Halloweenfest hos Sandra och Patrik som vi är bjudna till men jag hade några så det ordnade sig. Tyvärr känner jag mig inte tillräckligt pigg så Tina fick åka in själv på festen. Orkar inte både vara grisförkyld och bakis imorgon kände jag :)

Eftersom min p-dekoder ej fungerar fick jag lite panik när alla mina kompisar med Canal plus jobbade mm. Fast efter lite trixande på Internet lyckades jag installera ett program så jag kunde få in ESPN och se matchen via "livestream". Lite kass bild men jag fick alla fall se Liverpool ta en stabil 2-0 seger efter två mål av holländaren Kuyt. Tyvärr tycker jag Liverpool ser rätt bleka ut och har svårt att se hur de ska kunna utmana något av de andra tre stora lagen i ligan.

Nu ska jag lägga mig i tv-soffan och titta på "När Lammen Tystnar". Har förstås sett den förut men den är värd att se igen! Bus eller godis ska man tydligen välja mellan idag. Jag valde ostkrokar och smågodis :)

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Du förkyld...?

Kommentarerna lyser med sin frånvaro nu efter förra helgens drabbning.. Trötta grabbar..?

Godis är gott!

Jack71 sa...

ja jag har inte sett dig kommentera matcherna nåt i efterhand heller men siffrorna kanske talade sitt tydliga språk :)

Anonym sa...

Krya på dig hörru! Dina hostningar i bakgrunden när man pratar med syrran låter inge vidare iaf :(

Jag borde ju vara fit for fight igen efter min operation jag ska göra nu på onsdag, så kanske får du bjuda mig på vatten nästa helg. Tror någon nämligen fyller gubbe då ;P

Anonym sa...

Härlig United seger i lördags och så kom Spurs oväntade men mycket välkommna seger över Chelski på det... Krya på dig

Jack71 sa...

Linda//vilken gubbe kan det va?

Pelle//Spurs seger var helgens höjdare det! :)