Klassiska onlinespel

Bodare skickade ju en utmaning i frågesport till Vetgiriggänget om klassiska Arcadspel och då blev man minst sagt sugen på att spela gamla klassiker som Kung Fu Master, Summer Games mm igen.

Ute på nätet finns det hur stort utbud som helst av online-spel. Nackdelen med de flesta spelsajterna är massor av popup, problem med javascript och annat skit men tipsa gärna om ni vet några bra adresser.

Här nedan är i alla fall två spelsajter där man kan spela Super-Mario, Donkey Kong, flygspelet 1942, Pingis, Texas Holdem och massa annat.

http://www.classic-consoles.com/

http://www.miniclip.com/games/en/

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Tycker att du BÖR lägga ut resultatet i din senaste match i Vetligan Mattias! Med tanke på allt skryt tidigare menar jag...

Glöm Vitryssland, glöm japaner, japaner, glöm VM-94; DET HÄR ÄR EN STÖRRE SKRÄLL!!

Cha-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la!!

Jack71 sa...

haha visst jag att ni orkade kommentera skulle jag nog lägga ut lite fler resultat o kommentarer om vår liga :) Jag återkommer med sluttabellen och förhoppningsvis har jag då kommit över dagens förlust mot dig ;)