Entourage

Nu har jag äntligen kommit igång och börjat kika på Entourage. Jag förstår nu varför t ex Pelle och Roffe gillar serien *ler*. Rekommenderas också till en viss tremänning ;)

Serien produceras av HBO vilket alltid innebär att den är sevärd och handlar om ett gäng kompisar som lever filmstjärnelivet i Los Angeles. Mycket kända skådisbrudar, partyn mm. och en väldigt rolig agent som heter Ari Gold får man bland annat se i serien.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

jodå jag har faktiskt hunnit se 8 avsnitt hitills, duktiga fotografer i den serien.... fast just nu är ju prison break överlägset

Anonym sa...

..äntligen börjar ni kolla ni med på denna underbara serie. Synd att ni inte sett flera avsnitt...man vill ju gärna surra lite om serien förstås..men lite kan man iaf. Inte förräns i mars så kommer nya avsnitt för min del :(

Anonym sa...

Ja det e ju roligare att kolla på lite välsvarvade damer än tatuerade amerikanska gang members, d kommer du snart att komma underfund om åxå Persson ;þ
Såg ju de första 8 delarna av säsong 3 för flera månader sen men sen kom jag av mig.... Får kika ikapp på Canal + istället....

Jack71 sa...

P/
Tycker nog Lost nog är bättre än Prison Break även om den sistnämnda serien förstås är jättespännande men såååå överdriven o orealistisk. (precis som om Lost är verklig) *ler*

Man funderar ju för övrigt varför alla i vårt gäng är så talanglösa för annars kanske vi hade levt som de där Entourage-grabbarna på 90-talet :)

Nu är det väl Henke La som är närmast det livet :)

Anonym sa...

Såg avsnitt 3 Säsong 2 på lunchen när grabbarna är bjudna till Playboy Mansion på party. Påminde nästan lite om Roffes efterfester i kombination med besöken nere på badet :)

Frågan är vem som skulle vara "Turtle" av oss?