Engstrand 45 minuter

Såg nyss ännu ett avsnitt av Viasats utmärkta intervjuserie där Tommy Engstrand träffar sportprofiler. Vad trevligt med en vanlig avspänd intervju där man inte är ute efter scoop eller att journalisten måste ställa kritiska frågor. Ett trevligt samtal om fotboll och livet i övrigt med min gamla idol Torbjörn Nilsson räcker väldigt bra för mig som god tv-underhållning!

6 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Lustigt Mattias, jag såg också det. Kul att de pratade om Willy Railo. Minns att man låg och lyssnade på de där banden och drömde att man tog sig förbi den där backen med rött hår (P.Hansson).

Torbjörn är lite mesig, men kloka ord har han.

Jack71 sa...

Läste Willy Railo på Lillsved minns jag. Förmodligen det som gör att jag krossar dig i vetligan nu ha ha ;)

Ja Torbjörn är klok men kanske inte en tillräcklig vinnarskalle för att bli topptränare.

Anonym sa...

Ja det var efter att Bodare läst Willy Railo som han fick storhetsvansinne o börja dra av sig tröjan varje gång han snubbla in nån boll för Iggarna i Hälsingeallsvenskan.... ;)

Anonym sa...

Hahaha Pumba!

Det var bara Bergsjö borta jag gjorde det... Bullens min var oslagbar...

Anonym sa...

förstod att bodare läst railo när han fick målet att bli så där stort under fotbollen (lillsved-S-viken)det enda han borde sett var en stor (tjock) ronny hjelm när han kom med bollen.......

Anonym sa...

Ja Bodare ser luckorna han Fredde medans du och jag får dem :)