Bloggstrul

En del av er märkte tydligen att bloggen var otillgänglig igår och det beror på att jag håller på och testar lite nya layouter. Som vanligt när man ska hålla på med html-koder och ladda hem färdiga mallar och göra om så strular det en massa och tar tid. Så efter att ha ägnat 6-7 timmar åt detta och trixat med 4-5 mallar så är jag tillbaka på ruta 0!

Vill så gärna ha en 3-column-template som det kallas men tycker det blir för rörigt med 3 kolumner helt enkelt så vi får se vad jag hittar på framöver.

Lägger ut min gamla layout igen men kommer att testa och trixa lite de närmaste dagarna så att ni vet om bloggen ser konstig ut när ni besöker den.

13 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Tjena! såg din andra layout (tror jag?) en stund sent igår. o det såg brra ut.. skönt att komma in på din sida igen i.a.f. Som stor Robbie W fan som man är (not!) så rösta jag på annan sång.. Gillar verkligen Road to Mandalay lr vad den heter.. Hörde att McBodenroe skulle upp o hälsa på nästa helg o han undra om jag villa hänga på. Men nu har vi bokat om hemresan till den 18:e så jag fortsätter att ägna mig åt sol o sangria...

Anonym sa...

Lycka till med layout-byte då! Har själv trixat med de på vår bröllopsblogg - de är ju så trista teman som blogspot själv håller med så vad gör man inte? :)

Anonym sa...

Pumba/
Ja jag har tagit bort omröstningen och det också men får väl återkomma med lite rap-frågor senare för din skull ;) ha det så skönt där nere på playan! Tina o jag kommer förresten till sth v.30 så du vet...

Linda/
Ja jag får sitta lite på semestern men precis som du säger så är ju bloggers mallar oftast skittrista och det krävs en hel del trixande i html för att få det någorlunda som man vill. Tyvärr har jag ju mest kört dreamweaver men lite roligt att lära sig html också. Ni har ju jättefina sidor alltid ni du och Jerker!

Anonym sa...

Föredrar den gamla än den du har inne just nu. Men jag är ju gravt nostalgiskt skadad å andra sidan..

Missat utmaningen? Påminnelse skickad till kusinerna..

Jack71 sa...

du följer mina ändringar live alltså :) bara testar o testar... ska göra utmaningen idag *lovar*

Anonym sa...

Haha och jag missar dina layoutändringar hela tiden! Du har väl hittat sidan med blogspot färdiga mallar man kan pränta in? Där finns ju en hel del, och så kan man pilla lite grann om man inte är helt nöjd!

Du får hojta till om du behöver en hjälpande hand om inte annat! :)

Tack så mycket, roligt att du tycker det!

Ha en skön helg du/ni med, hoppas vädret blir lite bättre bara så ni får njuta ordentligt av semestern!

Anonym sa...

Eftersom du i din arbetsbeskrivning på jobbet verkar ha klausulen "08:00-11:30 skriva och uppdatera min blogg", tror jag att det kommer att bli väldigt få inlägg av dig nu när du har semester Mattias..

Den här sajten blir extremt träffad av mig de närmsta dagarna:

www.aftonbladet.se/vader/flashvader(Blir det regn ons/tors i Sandviken?)

Jack71 sa...

ha ha,,, jag har även bloggskrivning inlagt mellan 22-23 på kvällen men just nu har jag tappat lusten tills jag orkar fixa en ny design :)

ja det är sååå trist med det här vädret *suck* Jag har precis berättat för Tina att vi kanske kommer tvinga henne spela risk med oss 10 timmar om regnet fortsätter :)

Anonym sa...

+32 i skuggan för 3:e dan i rad ;) inte ett moln på himlen. Lite för hett egentligen men efter ha läst hemma sajterna om regn o översvämmningar får man väl inte klaga.

Jack71 sa...

Nä ni valde verkligen rätt tidpunkt för er resa ska du veta Pelle! Fast du har väl full koll på vädret enligt varg-olles rapporter ;)

Anonym sa...

Ja Varg Olles inledande fras när man prata med han igår var: här är det +14 o duggregn. Vad har ni för väder då? Inte undra på att man är väder skadad när ens fars största intresse är väder o vind... Han för ju till o med dagbok om vädret. Sen efter en 5 min prat om väder kanske han kollar av om allt är bra för övrigt!

Anonym sa...

Varg-Olle är underbar! :)

Anonym sa...

Varg-olle for president!